لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

شنا در لوبیای سحرآمیز!

شنا برای کودکان بسیار جذاب است. آنها عاشق آب تنی کردن در یک روز گرم تابستانی در کنار پدر یا مادرشان هستند.  شما می توانید با استخر بادی زمینه یک سرگرمی لذت بخش و مفید را برای بچه ها فراهم کنید. یکی از انواع جالب این استخرها استخر بادی لوبیایی است که برای بچه ها هیجان آور است و حتی می تواند منبعی برای الهامات و تخیلات کودکانه شان باشد. این استخر بادی مناسب برای استفاده در حیاط, حمام, ویلا و پشت بام شما است. قیمت استخر بادی بسیار مناسب است و دارای طرح و رنگ بندی بسیار مناسب و زیبایی میباشد.

جنس این  استخر بادی از پی وی سی است و دارای دریچه تخلیه آب در کف استخر و دو محفظه بادی مجزا برای تخلیه هوای استخر است. این استخر بادی دارای برچسب تعمیرات است. استخر بادی لوبیایی را میتوانید برای تمامی سنین استفاده کنید ضمن اینکه این استخر بادی با بسته بندی بسیار زیبایی که دارد مناسب برای هدیه نیز میباشد.

توجه داشته باشید که یک استخر بادی از نوع پی وی مزایایی مثل نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان و عدم نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آب بندی استخر دارد. می توانید آنها را به راحتی جا به جا کنید. ضمن اینکه بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمیباشند.

استخر بادی لوبیایی 262 سانتیمتر طول، 160 سانتیمتر عرض و 46 سانتیمتر ارتفاع دارد. ابعاد بسته بندی آن 40x35x11 سانتیمتر و وزن بسته بندی استخر بادی 5 کیلوگرم است. این استخر بادی 572 لیتر حجم آب دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.