لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با پمپ های تصفیه استخرهای پیش ساخته

استخر پیش ساخته را می توان در همه جا نصب و استفاده کرد. مزیت عمده  استخر پیش ساخته این است که می توانید آن را به راحتی در فضاهای بسته به کار ببرید.  نصب استخر پیش ساخته سریع و آسان است و  نیاز به گودبرداری ندارد. استخر پیش ساخته همچنین دارای پمپ تصفیه آب و امکانات اضافه است. این ویژگی کاربرد آن را بسیار آسان ساخته است.

استخر پیش ساخته اینتکس چند نوع پمپ تصفیه دارند. در ادامه می توانید با این پمپ ها آشنا شوید.

 

 پمپ تصفیه آب ساده کوچک و پمپ تصفیه آب ساده بزرگ

هر دوی این دو مدل پمپ تصفیه استخر کارکرد یکسان دارند. در حقیقت از یک بدنه پلاستیکی استوانه ای که دارای یک فیلتر کاغذی میباشد تهیه شده اند که این بدنه با دو شلنگ به استخر متصل است.

وقتی که از یک شلنگ آب وارد پمپ تصفیه استخر پیش ساخته میشود, ذرات معلق در آب توسط فیلتر تصفیه گرفته میشود و از شلنگ دیگر وارد استخر میشود.

این مدل پمپ ها بیشتر برای استخر های کوچکتر استفاده میشوند که معمولا تا استخر دایره با قطر 457 و ارتفاع 122 سانتیمتر پیشنهاد شده است.

 

پمپ تصفیه آب ساده دیجیتالی

این مدل پمپ دقیقا عملکردی مشابه به پمپ قبلی دارد با این تفاوت که دارای یک نشانگر دیجیتالی که برای نشان دادن زمان و تایمر است میباشد.

 

پمپ تصفیه آب سه تکه کلر زن

این مدل پمپ ها از سه قسمت تشکیل شده اند که قسمت اول برای نگه داری از یک فیلتر بزرگ و قسمت دوم برای ترکیب مقدار نمک یا کلر لازم استخر با آب و قسمت سوم نشانگر دیجیتالی این پمپ میباشد.

نشانگر دیجیتالی این پمپ تصفیه پیشرفته تر از پمپ قبلی عمل میکند و در حقیقت با هر اشتباهی که در آب استخر بوجود آمده کد خطای مخصوص آنرا نشان میدهد بطور مثال وقتی که به استخر کلر و یا نمک مخصوص زده شود در صورتی که این مقدار کم یا زیاد باشد بوق هشدار میزند.

این مدل پمپ را با تمامی استخرهای پیش ساخته میتوان استفاده کرد.

 

پمپ تصفیه آب کامبو

این پمپ استخر پیش ساخته عملکردی کاملا متفاوت از سایر پمپ های بالا کار میکند. روش تصفیه این پمپ با شن مخصوص یا همان سیلیس میباشد و نیازی به تعویض فیلتر ندارد.

دارای یک مخزن به حالت کپسول است که کنار آن یک ظرف کوچک برای گرفتن ذرات معلق بزرگتر در آب با یک توری مخصوص دارد.

میتوان به تصفیه این پمپ آب سرعت داد و یا مدل تصفیه را عوض کرد. هنگامی که شنها کثیف میشوند با استفاده از یک درجه چرخش روی پمپ میتوان تمامی کثیفی های پمپ را بسمت فاضلاب فرستاد و پمپ را بصورت خودکار تمیز کرد. در حقیقت ساختار این پمپ مثل همان ساختار استخر های بزرگی است که در مجموعه های ورزشی وجود دارد. از این مدل پمپ برای استخر های پیش ساخته با ابعاد بزرگتر استفاده میشود.

نکاتی برای نگهداری بهتر مبل بادی


اگر شما از مبل بادی استفاده می کنید باید نکاتی را د رمورد نگهداری از آنها بدانید. مهم ترین نکته در نگهداری از یک مبل بادی این است که مواظب برخورد وسایل نوک تیز با آنها باشید چون این کار باعث سوراخ شدم مبل شما می شود. البته در اینصورت مبل شما با استفاده از چسب تعمیرات اینتکس تعمیر میشود.

نکته دیگر اینکه روی مبل بادی بصورت مداوم پرش نکنید. با اینکار لایه های داخلی مبل بر اثر فشار نیروی پا و وزن کلی بدن، کم کم سست میشوند و از لایه های  بالایی جدا شوند و باعث تغییر شکل حالت اولیه مبل بادی میشود. دقت کنید که اگر این مشکل بوجود آید مبل شما تعمیر نخواهد شد.

دیگر اینکه مبل بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید. در این صورت واضح است که چه اتفاقی خواهد افتاد؛ مبل شما آب می شود. دقت کنید که این محصولات تماما از مشتقات اولیه محصولات نفتی یا همان پی وی سی تشکیل شده اند و به گرما حساسند. اگر این مشکل به وجود آمد در صورتیکه مبل بادی شما کم آسیب دیده باشد امکان تعمیر آن وجود دارد ولی اگر آسیب دیدگی  زیاد باشد قابل تعمیر نخواهد بود.

همچنین مبل بادی (جیر) خود را خیس نکرده و یا نشویید. اینکار باعث میشود رطوبت آب وارد مبل شود. نم و رطوبت به وجود آمده، لایه های داخلی مبل را سست می‌کند و باعث تغییر حالت مبل بادی شما می شوند. دقت کنید که شما برای تعمیر مبل بادی جیر نیز نمی توانید از آب یا کف استفاده کنید. در صورت تغییر شکل مبل بادی توسط آب نمی‌توان آن را تعمیر کرد.

تخت خوابی که دوست دارم!

من عاشق تخت خواب بادی هستم. به چند دلیل عمده. ا زجمله اینکه تخت خواب بادی نیازی به تخت ندارد و برخلاف تشک بادی دارای ارتفاع است. تخت خواب بادی به علت حجم باد زیادی که دارد، یک خواب عالی  و راحت را موجب می شود. این تخت خواب تحمل وزن بالایی هم دارد. راحت باد می شود و خیلی سریع هم بادش خالی می شود و من این ویژگی اش را که باعث می شود قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان داشته باشد را خیلی دوست دارم چون به این ترتیب می توانم تخت خوابم را به هر جا که می خواهم انتقال دهم. شما چطور؟

تجربه دلنشینی از شنا به همراه خانواده

بچه ها عاشق آب تنی کردن هستند اما عموما از تنها ماندن در آب می ترسند. آنها دوست دارند در کنار پدر و مادر و همسن سالهایشان در آب شالاپ شولوپ کنند و از آب لذت ببرند. به نظرتان استخرهای بادی خانوادگی پیشنهاد جالبی نیستند؟!

یک استخر بادی از نوع پی وی سی بهترین انتخاب برای یک شنای خانوادگی است. نصب و راه اندازی این استخرها بسیار راحت و آسان است و نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آب بندی استخر ندارند. از آن گذشته قیمت بسیار مناسب دارد و ارزان و به صرفه درمی‌آید. این استخرها در حال حاضر در اندازه ها و سایز های مختلف و همچنین طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند و در صورت خرابی قابلیت تعمیر را دارند. امام این استخرها ویژگی های جذاب دیگری هم دارند از جمله اینکه می توانید آنها را به راحتی جا به جا کنید. ضمن اینکه بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمیباشند. وان بادی دارای انواع وان بادی کودک، وان بادی خانوادگی و در ابعاد و سایزهای گوناگون می باشد. از انواع استخر بادی می توان به استخرهای بادی مربع، سفینه، لوبیایی، استخر بادی کودک و خانوادگی، استخرهای بادی روکش دار و ... اشاره کرد.

استخر بادی خانوادگی با طراحی بسیار زیبا و فضای بزرگ محصولی کارامد در استخر های بادی است.

انواع تشک بادی

در مورد تشک های بادی چه می دانید؟ آیا فکر می کنید این تشک ها تنها به درد مسافرت می خورند؟ خب اشتباه می کنید! تشک های بادی به دلیل وزن سبکی که دارند بهترین گزینه برای افرادی است که با حجم زیاد دیگر تشک ها مشکل دارند و نمی خواهند فضای اضافی برای نگهداری تشک های دیگر در منزل داشته باشند. تشک بادی با توجه به وزن بسیار پایین می توانند  علاوه بر مسافرتها، کمپینگ و چادرهای مسافرتیهمراه مناسبی در منازل شما هم باشد.


این تشکها دارای چند نوعند:

تشک باد چند کاره
تشک بادی روی آب
تشک بادی کمپینگ
تشک بادی کودک یا نوجوان
تشک بادی بزرگسال 

هر کدام از اینها کاربرد و طرفداران خود را دارد