لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

نکاتی برای نگهداری بهتر مبل بادی


اگر شما از مبل بادی استفاده می کنید باید نکاتی را د رمورد نگهداری از آنها بدانید. مهم ترین نکته در نگهداری از یک مبل بادی این است که مواظب برخورد وسایل نوک تیز با آنها باشید چون این کار باعث سوراخ شدم مبل شما می شود. البته در اینصورت مبل شما با استفاده از چسب تعمیرات اینتکس تعمیر میشود.

نکته دیگر اینکه روی مبل بادی بصورت مداوم پرش نکنید. با اینکار لایه های داخلی مبل بر اثر فشار نیروی پا و وزن کلی بدن، کم کم سست میشوند و از لایه های  بالایی جدا شوند و باعث تغییر شکل حالت اولیه مبل بادی میشود. دقت کنید که اگر این مشکل بوجود آید مبل شما تعمیر نخواهد شد.

دیگر اینکه مبل بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید. در این صورت واضح است که چه اتفاقی خواهد افتاد؛ مبل شما آب می شود. دقت کنید که این محصولات تماما از مشتقات اولیه محصولات نفتی یا همان پی وی سی تشکیل شده اند و به گرما حساسند. اگر این مشکل به وجود آمد در صورتیکه مبل بادی شما کم آسیب دیده باشد امکان تعمیر آن وجود دارد ولی اگر آسیب دیدگی  زیاد باشد قابل تعمیر نخواهد بود.

همچنین مبل بادی (جیر) خود را خیس نکرده و یا نشویید. اینکار باعث میشود رطوبت آب وارد مبل شود. نم و رطوبت به وجود آمده، لایه های داخلی مبل را سست می‌کند و باعث تغییر حالت مبل بادی شما می شوند. دقت کنید که شما برای تعمیر مبل بادی جیر نیز نمی توانید از آب یا کف استفاده کنید. در صورت تغییر شکل مبل بادی توسط آب نمی‌توان آن را تعمیر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.