لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

چگونگی تعمیر تخت خواب بادی سوراخ شده


 

یک ویژگی منحصر به فرد تخت خواب بادی اینتکس این است که برخلاف تصور اگر تخت خواب بادی سوراخ شود, قابل تعمیر است. برای برطرف کردن سوراخ شدگی تخت خواب بادی میتوان از بسته تعمیراتی مخصوص استفاده کرد. بسته تعمیرات محصولات بادی, شامل یک قطعه 12 سانتیمتری از جنس پی وی سی و یک چسب مخصوص با قابلیت ترکیبی دارد. البته توجه داشته باشید که پک تعمیراتی با برچسب رایگانی که در محصولات دارد متفاوت میباشد.

برای پیدا کردن سوراخ شدگی لوازم بادی باید آنها را به دو گروه تقسیم کرد. 1-گروهی که دارای روکش جیر میباشند (مثل انواع تخت خواب بادی, تشک بادی, کاناپه بادی, مبل بادی جیر, کاناپه تختخوابشو بادی), این گروه را باید تا بیشترین حدی که امکان باد شدن دارند باد کرده و سپس فضای منزل را ساکت کرد. حالا با دقت به تمامی نقاط محصول و گوش کردن میتوانید نقطه مورد نظر را پیدا کنید. 2-گروهی که جنس آنها از پی وی سی یا پی وی سی الیافدار میباشد (مثل انواع قایق بادی, استخر بادی, وان بادی, استخر پیش ساخته) این گروه را میتوان ابتدا باد کرد سپس با استفاده از آب یا کف قسمت سوراخ شده را پیدا کرد.

 محصولاتی شامل تخت بادی, تشک بادی, کاناپه بادی, مبل بادی جیر, کاناپه تختخوابشو بادی و تخت خواب بادی که دارای روکش جیر هستند را باید ابتدا بوسیله چسب مایع اینتکس خیس کرد و سپس جیر قسمت سوراخ را بلند کرد. حالا میتوانید از پی وی سی مخصوص لوازم تعمیراتی به اندازه مناسب ببرید و از چسب مایع هم بر روی محصول و روی قطعه بمالید و پس از 10 ثانیه آن دو را بهم بچسبانید. در صورتی که از شرکت تقاضای قطعه جیر را کرده باشید, آنرا هم بهمین نحو روی پی وی سی بچسبانید.بعد از 3 ساعت کاملا محصول خشک شده و قابل استفاده میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.