لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

یک پیشنهاد ویژه برای مبل بادی

هیچ چیز به اندازه لم دادن روی یک مبل راحتی نرم وقتی که خسته و کوفته از بیرون می آیید و پاهایتان ذوق ذوق می کند لذت بخش نیست. به طور کلی در طول شبانه روز اگر از راحتی مبلی که در اتاق نشیمن از آن استفاده می کنیم مطمئن نباشیم دچار اضطراب می شویم چرا که عوارض سوء استفاده از مبل غیراستاندارد بر سلامتی انسان قابل جبران نیست. بنابراین استفاده از مبل خوب و استاندارد چیزی است که همه ما به آن علاقه داریم. مبل بادی اینتکس به چند دلیل یک مبل خوب و استاندارد تلقی می شود اما بهتر است قبل از معرفی مبل بادی با ویژگی های یک مبل خوب آشنا شوید. در واقع یک مبل خوب باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه ای باشد که  شانه ها و قسمتی از گردن را محافظت کند .

قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد .

ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه ای باشد که پاها نه چندان کشیده و نه خم شوند .

قسمتهای مختلف مبل باید نرمی استانداردی داشته باشند به گونه ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمتهای چوبی مبل لمس شوند .

وزن مبل یکی از ویژگی هاییست که باید به آن توجه شود . مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد .

اما در مورد مبل بادی باید گفت، مهم ترین مزیتی که یک مبل بادی دارد این است که برخلاف مبل های سنتی کم حجم است، حمل و نقل مبل بادی به راحتی و بدون هزینه های حمل و نقل انجام می گیرد و بسیار ارزان است. علاوه بر آن مبل بادی  پی وی سی قابل شستشو است و دارای بر چسب تعمیر می باشد (با قابلیت تعمیرات مثل سوراخ شدگی و پارگی). مبل  چند ورودی باد داشته که ازهمین دریچه ها هم نیز تخلیه می شود.

 اگر شما گودی کمر دارید و یا از پا درد و کمردرد رنج می برید، مبل بادی اینتکس بهترین پیشنهاد برایتان است. این مبل ها که محصول شرکت اینتکس هستند با طرح ها و رنگ های مختلف و تنوعی که دارند می توانند هر نوع سلیقه ای را راضی کنند. فراموش نکنید که این مبل ها دارای قابلیت تحمل زیادی هستند و حتی تا 150 کیلوگرم را می توانند تحمل کنند.

از یک  مبل بادی میتوانید در منزل و هر جای دیگر براحتی استفاده کنید و پس از استفاده آن را جمع و یا بصورت ثابت نگه داری کنید.

اگر شما به دنبال یک پیشنهاد ویژه در مورد مبل بادی می گردید مبل بادی نارنجی یکنفره اینتکس قطعا جالب توجه است. این محصول مبل بادی ریلکس بسیار راحت و آرامش بخش برای استفاده تمام سنین است.

روکش مخمل با کیفیت بسیار بالا وزیبا دارد.

مشخصات مبل بادی نارنجی یکنفره عبارت است از :طول 96 سانتیمتر، عرض 78 سانتیمتر، ارتفاع پشتی 71 سانتیمتر، ارتفاع تقریبی نشینمنگاه 40 سانتیمتر، تحمل وزن 120 کیلو گرم، ابعاد بسته بندی 30x25x10 سانتیمتر، وزن بسته بندی 2 کیلوگرم،  رویه جیر (ضد تعریق) و جنس دور و زیر مبل از پی وی سی. این مبل بادی قابلیت باد شدن با انواع پمپ های باد اینتکس را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.