لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

لذت آرامش با محصولات بادی اینتکس

آشنایی با محصولات بادی اینتکس

شنا در لوبیای سحرآمیز!

شنا برای کودکان بسیار جذاب است. آنها عاشق آب تنی کردن در یک روز گرم تابستانی در کنار پدر یا مادرشان هستند.  شما می توانید با استخر بادی زمینه یک سرگرمی لذت بخش و مفید را برای بچه ها فراهم کنید. یکی از انواع جالب این استخرها استخر بادی لوبیایی است که برای بچه ها هیجان آور است و حتی می تواند منبعی برای الهامات و تخیلات کودکانه شان باشد. این استخر بادی مناسب برای استفاده در حیاط, حمام, ویلا و پشت بام شما است. قیمت استخر بادی بسیار مناسب است و دارای طرح و رنگ بندی بسیار مناسب و زیبایی میباشد.

جنس این  استخر بادی از پی وی سی است و دارای دریچه تخلیه آب در کف استخر و دو محفظه بادی مجزا برای تخلیه هوای استخر است. این استخر بادی دارای برچسب تعمیرات است. استخر بادی لوبیایی را میتوانید برای تمامی سنین استفاده کنید ضمن اینکه این استخر بادی با بسته بندی بسیار زیبایی که دارد مناسب برای هدیه نیز میباشد.

توجه داشته باشید که یک استخر بادی از نوع پی وی مزایایی مثل نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان و عدم نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آب بندی استخر دارد. می توانید آنها را به راحتی جا به جا کنید. ضمن اینکه بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمیباشند.

استخر بادی لوبیایی 262 سانتیمتر طول، 160 سانتیمتر عرض و 46 سانتیمتر ارتفاع دارد. ابعاد بسته بندی آن 40x35x11 سانتیمتر و وزن بسته بندی استخر بادی 5 کیلوگرم است. این استخر بادی 572 لیتر حجم آب دارد.

اگر از تشک بادی استفاده می کنید یادتان باشد که...

درصورتی که وسایل نوک تیز و برنده را روی تشک بادی قرار دهید تشک بادی شما سوراخ می شود. البته نگران نباشید. اگر این مشکل پیش آمد تا حدودی قابل برطرف کردن است. کافی است ا ز لوازم مخصوص تعمیرات اینتکس استفاده کنید.

بالا و پریدن روی وسایل بادی هرچند ممکن است هیجانی و جالب به نظر بیاید اما باید بدانید که با این کار تشک بادی شما آسیب مببیند. چراکه لایه های درونی تشک توسط نیروی پا کم کم سست می شوند و از لایه های  بالایی جدا می شوند و در این صورت حالت اولیه تشک بادی عوض می شود. دقت کنید که در این صورت تشک بادی تان دیگر تعمیر نمی شود.

یادتان نرود که تشک بادی شما از مشتقات اولیه محصولات نفتی مثل پی وی سی تشکیل شده و به گرما حساس است. بنابراین آن را نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید. نتیجه این کار آب شدن تشک بادی است! اگر این وضع پیش آمد و آسیب دیدگی کم بود تشک بادی شما قابل تعمیر است ولی طبیعی است که در صورت آسیب دیدگی زیاد تشک بادی شما قابل تعمیر نخواهد بود.

این را هم باید بدانید که درست است که تشک بادی شما از جنس پی وی سی است ولی این دلیل نمی شود که روی تشک بادی تان آب یا مایعات دیگر بریزید. اگر تشک بادی تان را خیس کنید آب وارد تشک می شود و لایه های داخلی تشک بادی سست می شود. که دراین صورت هم تشک بادی تغییر شکل می دهد و دیگر قابل تعمیر نیست.

تختخواب بادی تاشو مناسب برای منزل و محل کار

محصولات بادی این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. راحتی، سبکب و تنوع رنگ و طرح این

محصولات مهم ترین دلیل این اقبال است. در این میان تختخواب بادی یکی پرطرفدارترین هاست. تختخواب بادی به دلیل ویژگی های جالب و منحصر به فردی که دارد توانسته جای خود را در میان مشتریان باز کند. از جمله اینکه نیازی به تخت ندارد و برخلاف تشک بادی دارای ارتفاع است. تختخواب بادی به علت حجم باد زیادی که دارد، یک خواب عالی  و راحت را موجب می شود. این تختخواب تحمل وزن بالایی هم دارد. راحت باد می شود و خیلی سریع هم بادش خالی می شود. این کار به وسیله پمپ باد آن انجام می شود.

پمپ باد تختخواب بادی را می توان از سه دسته پمپ باد برقی متصل, پمپ برقی مجزا و پمپ دستی انتخاب کرد که این شرایط برای هر مدل از انواع تختخواب بادی امکان پذیر نمی باشد.

تختخواب بادی تاشو یکی از مدل های پرفروش شرکت اینتکس است که برای استفاده در منزل, ویلا و محل کار بسیار مناسب است. محصولی مناسب با قابلیت بلند شدن قسمتی از تخت خواب جهت مطالعه, تماشای تلوزیون و... . مشخصات این تختخواب بادی به ترتیب طول 203 سانتیمتر، عرض 102 سانتیمتر و ارتفاع 47 سانتیمتر است. ابعاد بسته بندی این تختخواب بادی 43x42x17 سانتیمتر و وزن بسته بندی آن 6.8 کیلوگرم است. تحمل وزن این تختخواب بادی 145 کیلوگرم است. جنس رویه جیر ضخیم (ضد تعریق) و

جنس دور و زیر pvcویژگی های خاص این تختخواب بادی راموجب شده است. تختخواب بادی تاشو با ساختار داخلی ساده یا موازی است که پر و خالی شدن آن در 4.30 دقیقه صورت می گیرد. این تختخواب بادی تاشو دارای کیف حمل و نقل و برچسب تعمیرات است و قابلیت باد شدن توسط سایر پمپ های باد اینتکس را دارد.

با قایق های بادی ورزشی آشنا شوید

قایق رانی یکی از رشته های ورزشی مفرح برای جوانان و میان سالان است. قایق های بادی ورزشی این روزها این ورزش را راحت تر و در دسترس کرده اند. شرکت اینتکس چهار نوع قایق بادی دارد که می توانید در ادامه با آنها آشنا شوید.

1-    قایق بادی چلنجر

این قایق بادی  در دو نوع 2 و 4 تولید میشوند و دارای ظرفیت 2 و 4 نفره با تحمل وزن 170 و 255 کیلوگرم هستند. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی تقویت شده و دارای کف باد شونده و 2 جای باد مجزا در کف و دیواره برای دو نفره و 4 محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است. همچنین دارای دو جای پاروی چرخشی ثابت برای قایق 2 نفره و چهار جا برای 3 نفره میباشد. پاروی قایق بادی دو نفره پلاستیکی بوده و قایق بادی سه نفره فلزی میباشد و هر دو دارای جای نگه دارنده پارو در کناره قایق هستند همچنین قایق بادی سه نفره چلنجر قابلیت نصب موتور برقی و نیز دو صندلی بادی دارد. دارای پمپ باد دستی کوچک، طناب دور و یک برچسب تعمیراتی نیز هست.

 

2-    قایق های بادی سیهاک

این قایق بادی در دو نوع 2،3 و4 نفره تولید میشود. تحمل وزن این نوع قایق بادی 200 300 و 40 کیلوگرم میباشد. جنس بدنه این مدل قایق بادی از پی وی سی سه لایه است که هر سه مدل آنها دارای کف باد شونده هستند و سه جای باد مختلف در آنها تعبیه شده که ایمنی قایق را بیشتر میکنند. مدل دو نفره این قایق بادی بدون صندلی میباشد ولی در مدل 2 و 3 نفره دو صندلی بادی وجود دارد. قایق بادی سیهاک 2 نفره دارای دو جای پاروی ثابت و نگهدارنده پارو و 2 و 4 نفره آن دارای دو چهار جا پارویی و نگه دارنده پارو در بغل میباشد. جنس پاروی قایق بادی دو نفره و سه نفره از پلاستیک و چهار نفره آن از آلومینیوم است.

هر سه مورد از قایق بادی سیهاک قابلیت نصب موتور برقی را دارند، دارای دو جای قلاب ماهیگیری در هر سه قایق، پمپ باد دستی کوچک، طناب دور، دسته حمل و نقل، کیف حمل لوازم ماهیگیری و یک برچسب تعمیرات هستند.

3-   قایق بادی اکسکروشن

این قایق بادی در چهار نوع 2، 3، 4، 5نفره با تحمل وزنی از 250 تا 455 کیلوگرم تولید میشود. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی سه لایه است و دارای کف باد شونده میباشد. دارای سه جای باد مجزا از یکدیگر برای ایمنی بیشتر قایق  بادی در هنگام خرابی و یا سوراخ شدگی میباشد. هر چهار مدل دارای صندلی های بادی هستند. قایق بادی اکسکروشن 2 تا 4 دارای دو جای پارو و قایق 5 نفره دارای چهار جا است و در هر جهار مدل این قایق بادی جای نگه دارنده پارو در کناره تعبیه شده است. جنس پارو در هر چهار مدل فلزی میباشد.

قایق بادی اکسکروشن اینتکس قابلیت نصب موتور برقی و یا بنزینی سبک را دارد و دارای دو جای قلاب ماهیگیری در مدل های 2 الی 4 نفره و چهار جای قلاب در مدل 5 نفره است و نیز دارای پمپ باد دستی متوسط و طناب دور، دسته حمل و نقل، برچسب تعمیرات، کیف جهت نگه داری لوازم شکار و یک ساک حمل و نقل برای قایق است.

 

4-   قایق بادی کایاک چلنجر یک و دو

این قایق بادی در دو نوع یکنفره و دو نفره تولید میشود. تحمل وزن این دو قایق بادی 100 و 160 کیلوگرم است و جنس بدنه آنها از پی وی سی سه لایه میباشد. دارای کف باد شونده هستند و از سه قسمت متفاوت برای باد شدن تشکیل شده اند که خود این امنیت قایق بادی را هنگام سوراخ شدگی بالا میبرد. هر دو قایق بادی دارای صندلی های بادی مخصوص جهت نشستن و تعادل دارند. این نوع قایق بادی جای پارو ندارد چرا که پاروی آن بصورت یک تکه میباشد و برای پارو زنی باید از آن بصورت ضربدری استفاده کرد که در مدل یک نفره یک جفت پارو و دو نفره دو جفت پاروی فلزی موجود است. در ضمن برای تعادل قایق بادی هنگام پارو زنی زائده ای از پلاستیک فشرده شده زیر قایق بادی متصل شده که تعادل قایق بادی را بالا میبرد. دارای پمپ باد دستی، دسته حمل و نقل، برچسب تعمیرات، طناب دور، توری رو برای نگه داری لوازم و یک ساک حمل و نقل میباشند.

 

یک کاناپه بادی تخت خوابشو چه کاربردهایی دارد؟

آیا می دانستید که از یک کاناپه بادی تخت خوابشو چندین استفاده می توانید بکنید؟ در واقع این نوع کاناپه کاربردهای زیر را دارد:

-        استفاده به عنوان یک کاناپه بادی

-        استفاده به عنوان یک تشک بادی

-        استفاده به عنوان یک تشک شیبدار

-        استفاده به عنوان یک تشک پشتیدار

-        استفاده به عنوان یک تشک با ارتفاع بلند (در بعضی مدلها)

شما می توانید تمامی مدل های کاناپه بادی را در منزل، ویلا، محل کار، مسافرت و طبیعت مورد استفاده قرار دهید. فقط چند نکته را برای استفاده بهتر باید زیعایت کنید:

1-   کاناپه بادی را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید.

2-   برای تعمیر کاناپه  بادی ابتدا حتما با شرکت اینتکس تماس بگیرید، سپس اقدام نمایید.

3-   برای تمیز کردن کاناپه بادی حتما از دستمال مرطوب استفاده کنید و محصول را با کف و آب نشویید.

4-   به هیچ عنوان روی کاناپه بادی جامپ نکرده و نیروی عمود به آن وارد نکنید.

5-   کاناپه بادی خود را به اندازه نرمال باد کنید و از فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا فرم محصول خراب نشود.

در صورت رعایت موارد گفته شده عمر کاناپه بادی شما زیاد خواهد بود و می توانید از آن لذت ببرید!